שיווק חנויות ברשת

שיווק חנויות ברשת על ידי מנהלת שיווק חברתי שניתח נתונים על פני 18,000 קטן לאתרי מסחר אלקטרוני בינוניים מצא ש- "30.5% מכל התעבורה שמגיעים מחיפושים אורגניים בגוגל, בינג, יאהו, ומנועי חיפוש אחרים. יש ויכוח מתמיד קורה לגבי הרלוונטיות של קידום אתרים עבור עסקים באינטרנט, אבל 30% הוא משמעותיים, כך שזה עדיין צריך להיות מוקד לכל בעל עסק קטן באינטרנט. "כדי להמחיש איך תנועה שמתורגמת לכסף, דבר ראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לקבוע את שיעורי המרת eCommerce הממוצע וערכי סדר. לאחר מכן, אנו יכולים להגיע להבנה מוחשית יותר של הערך של קידום אתרים עבור אתרי מסחר אלקטרוני קטנים, בינוניים, וגדולים.

חיפוש אורגני

יש לציין כי שיעורי המרת של שיווק חנויות ברשת הממוצע היו בין 2-3%. סקר שנערך לאחרונה חשף בארה"ב קונים בממוצע 77.90 $ לכל הזמנה ב 2015. אתרים שנכנסים אליהם 1,000 ביקורים בחודש יכולים להרוויח 305 ביקורים אורגניים ממנועי חיפוש, להמיר שש עד תשעה אחוזים וליצור $ 475 ל713 $ מתנועת SEO שלהם. אתרים עם 10,000 ביקורים בחודש יכולים להרוויח 4750 $ ל$ 7130 מSEO בכל חודש. עם 100,000 ביקורים חודשיים, SEO כוננים בשווי של 47,500 $ לערך 71,300 $. ולבסוף, לאתרים עם מיליון ביקורים בכל חודש, SEO הוא אחראי למחצית בין ושלושה-רבעים מיליון דולרים במכירות.

עבור מותגי eCommerce בכל הגדלים, SEO הוא ערוץ שיווק רווחי מאוד. מומחה SEO מציין ש:

  • האם השקעה עם החזר גבוה על השקעה.
  • השפעות איך קונים לחקור את המוצר שלך ובוגר באמצעות מחזור המכירות.
  • הכפלת ההשפעה של מאמצי השיווק האחרים שלך.
  • בונה אמון ואמינות בין לקוחות.
  • מאפשר את המותג שלך להישאר בכל מקום.
  • מספק הזדמנות למתחם תנועה כפי שאתה לשפר את פרופיל SEO הכולל שלך.

אז, למשווקי eCommerce שרוצים לשפר את הדירוג שלהם בגוגל, בינג, ומנועי חיפוש אחרים, הנה תשע הצעות שעשויים לעזור לך להשיג תוצאות דרמטיות.

מתכננת מילות מפתח של גוגל

נכון לעכשיו, כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל מעריך שמונח החיפוש "טרמפולינה לילדים" מייצרת 32460 חיפושים חודשיים. הבטחת המקום הראשון בתוצאות יניב 11815 קליקים חודשיים. על ידי בחירה נכונה אתה ללכוד קהל גדול יותר עם כוונה רכישה גבוהה ובאופן עקבי ליצור תוכן טוב.

חברות מסחר אלקטרוני רבות מסתמכות אך ורק על דפי מוצר כדי ליצור SEO טוב. חשוב להכניס תיאור מוצר מתחשב אך רצוי גם לפרסם את הסיפורים מעמיקים של הלקוחות. זה מניע את הקוראים להישאר באתר זמן רב יותר, ולשתף אותו עם חברים.

איחוד תוכן משוכפל

אי הבנה SEO נפוצה בקרב שיווק חנויות ברשת יכולה לגרום לנזק. מה שבאמת עובד הכי טוב הוא איזון בין הכמות ואיכות. ייתכן שלמותגים מסוימים יש שלושה עמודים בודדים למוצר יחיד שנמכר בשלושה צורות שונה. משווקים ממליצים לאחד את דפי המוצר. בדרך זו, גוגל לא צריך להציב את שלושת הדפים שלך אחד נגד השני. במקרה כזה אתה יכול לקבל דגל האדום מגוגל כאשר הוא מזהה תוכן משוכפל.

לעצב חוויה ניידת הראשונה

בחודש מרץ 2015, דירוג תוצאות גוגל כלולה באופן רשמי היענות למכשירים ניידים כגורם לדירוג תוצאות חיפוש. בחודש מאי, הודיעה גוגל כי שאילתות חיפוש ניידים עלו חיפושי שולחן עבודה. החברה ציינה, "צרכנים יותר ויותר גולשים דרך הטלפונים החכמים שלהם. למעשה, יותר חיפושים בגוגל יתקיימו בהתקנים ניידים מאשר במחשבים ב -10 מדינות, כולל ארה"ב ויפן. זה מהווה הזדמנות אדירה עבור משווקים להגיע לאנשים"

אבל כדי ליצור אתר אינטרנט שהוא מספיק נייד ידידותי, יועץ שיווק חנויות ברשת מייעץ לחברות:

  • "עיצוב לביצועים" מהיר לעומס דפים הם חובה.
  • "פוקוס על חווית משתמש" הגבל את השימוש בפלאש, תוספות וחלונות קופצים.
  • "חיפוש מקומי" עם מעקב GPS, רלוונטי מקומי הוא גורם חשוב יותר ויותר בקידום אתרים סלולריים.
  • "עקוב אחר מילות מפתח ניידים" משתמשים להיכנס שאילתות שונות על שולחנות העבודה שלהם בהשוואה לטלפונים החכמים שלהם.

להרוויח קישורים באמצעות ביקורות מוצר ויחסי ציבור

בלוגרים של שיווק חנויות ברשת בכל מקום להוטים להשיג את ידיהם על שלל בחינם. לחברות eCommerce, אחת הדרכים הקלות ביותר כדי לבנות קישורים נכנסים רלוונטיים הוא על ידי מתן שוחד לעיתונאים ואנשי התקשורת בכל טוב מדגם בתמורה לסקירת מוצר רשמי. יחסי ציבור מסורתיים (PR) יכולים לעשות פלאות.