מה לא לעשות בשיווק דיגיטלי לשנת 2016

שיווק דיגיטלי לשנת 2016 מגיע עם בעיות חדשות שכדי להיזהר מהם בכדי שלא יהרסו את השיווק הדיגיטלי.

1 – להיכשל בלזהות את קהל היעד

זיהוי קהל היעד זה השלב הראשון שעושים בתהליך השיווק הדיגיטלי. זיהוי הקהל היעד יכול להיות דבר שוכחים לעשות וכאשר שוכחים לעשותו השיווק הדיגיטלי יהיה פחות יעיל. כך שימו לך בכל זמן לזיהוי קהל היעד.

2 – לשווק ללא אסטרטגיה

רוב המשווקים הדיגיטלים עושים את השיווק בעזרת טקטיקה וטכניקה ולא עושים אסטרטגיה ויעדים. לפני שמחשבים טקטיקה יש לבחור אסטרטגיה ויעדים ולהשתדל לעמוד בהם.

3 – שוכחים מהנייד

בשנת 2015 גוגל הכריזה שתדרג יותר טוב אתרים אשר מותאמים לנייד בעקבות עליה חדה של משתמשים בניידים לצפייה באתרים. הזנחה התאמת האתר למכשירים ניידים יגרום למשתמשים רבים לזנוח את את הצפייה האתר בגלל קושי בצפייה או תפעול האתר.

4 – לדחות שימוש SEO

יש אמרה שאומרת ש"seo מת" והאמירה הזאת קיימת מאז שהseo קיים. היום יש אלגוריתמים מאוד מורכבים שקיימים במנועי החיפוש ואם לא משתמשים בseo השיווק הדיגיטלית לא יהיה טוב. יש להבין וליישם את השימוש בseo בכדי להשיג יעדים יותר טובים בשיווק הדיגיטלי.

5 – אין התאמת האתר להמרה

פעם לא היה צורך לעשות התאמת האתר להמרה. זמנים אלו עברו מזמן, כיום אם האתר לא מותאם להמיר בצורה טובה אז הסיכוי להצליח בשיווק הדיגיטלי קטן. ישנם ערכות נושא של אתרים שמותאמים בברירת מחדל וזה חוסך בהוצאות כספיות השכרת מומחה.

6 – לנסות את כל הטקטיקות לשיווק דיגיטלי

ישנם מאות שיטות לשיווק דיגיטלי לבחירתך ושימוש בהרבה מהם יגרום לך לשימוש בכל תקציב הפרסום בצורה גרועה.

7 – שימוש בכל הרשתות החברתיות.

ישנם עשרות רשתות חברתיות קירות באינטרנט ואם חברה בוחרת להציף את המידע ש ל ה בכל הרשתות החברתיות היא תפסיד בגלל שקשה ומדריך משאבים רבים בכדי לתחזק את כל הרשתות החברתיות. לכן יש להתרכז בעד שלוש רשתות חברתיות אשר רוב קהל הלקוחות שלך צופה בהם.

8 – לשלם על עוקבים.

לקדם פוסטים באמצעות עוקבים מדומים פשוט לא עושה את העבודה.

9 – בניית לינקים.

טקטיקה שעבדה בקידום האורגני הישן וקיום היא שמה את אתרים הללו בבעיית דירוג בתוצאות החיפוש של גוגל. קיום יש דרכים נכונות לעשות זאת.

10 – להזניח תוכן שיווקי.

תוכן שיווקי הוא היסוד לשיווק דיגיטלי שימוש בתוכן נכון יכול לקדם את העסק שלך ליעד הבא.

11 – אין תקציב שיווק.

ללא תקציב שיווק העסק יכול להפסיד כסף שמושקע בצורה לא פרופורציה לגודל העסק דבר שיכול להוביל ליאוש ותסכול.

12 – מצפים לתוצאות גדולות מידדיות.

שיווק דיגיטלי לוקח זמן. אתם תיראו תוצאות בהתחלה אך בכדי להגיע ליעדים יקח זמן.