שיווק דיגיטלי – דברים שמצליחים כל פעם

לפי סטטיסטיקה של חברות שיווק דיגטלי גדולות עשו יש קשר בין איך מפרסמים לתאריך שמפרסים אותו. כך שאם אתם רוצים להגיע לניצול מרבי של הכסף שלכם ולקבל כמה שיותר פניות חדשות לרכישת המוצרים או שירותים שלכם כדי לכם לדעת את הדברים הבאים.

אם המטרה שלכם זה ליצר מודעות אז יש ליצור סרטון הסברה.

בממוצע אנשים צופים בסרטונים קצרים 20 דקות ביום. לפרסם סרטון ניתן באתרי אינטרנט, אתרי אינטרנט שיתופים, רשתות חברתיות וגם באפליקציות. למעשה ניתן לפרסם סרטון בכל אמצעי דיגיטלי קיים.
סרטון תדמית או סרטון מכירה זה סוג השיווק הדגיטלי שיוצר הכי הרבה שיתופים ברשת וכמובן ששיתופים רבים יוצרים יותר לקוחות. יוטיוב הוא אחד האתרים שיש בו הכי הרבה שיתופים ויותר ממילארד משתמשים דרגו את האתר יוטיוב בין 10 האתרים שהכי מפיק הכי הרבה שיתופים. כך שאם אתם רוצים לפרסם את הסרטון שלכם כדי לעשות אותו באחד או יותר מהאתרים המובילים לשיתוף סרטונים.
עוד דבר חשוב לדעת זה סוג ואורך הסרטון הסרטונים שיש להם הכי הרבה שיתופים הם הסרטונים הקצים או הסרטונים שמסבירים דברים. כך אם אתה רוצה לפרסם משהו כדי לעשות סרטון מכירה קצר או/וגם סרטון אשר מסביר איך/למה כדי להשתמש במוצר/שירות שאתם מוכרים.

כדי להשקיע שיווק לקראת החגים

מחקרים מראים שלפני החגים אנשים קונים יותר מאשר במהלך השנה ואם יש לכם עסק אשר מוכר מוצרים או נותן שירותים שאר נצרכים במהלך או לפני החג יש לשקיע יותר כסף וזמן לפני החגים. כלמור אם אתם רוצים להצליח במכירות לקראת חג מסויים רצוי לצאת בפרסום חודש לפני וכאשר יגיע החג התוכן אשר פרסמתם יהיה מספיק פופולרי כדי שהוא יהיה בעל כמות השיתופים גבוהה אשר יגיע לכמות אנשים רחבה ככל שניתן.

להתכונן לאירועים מפורסמים או רבי משתמשים

אירועים רבי משתמשים הם מקור מעולה לרכישת לקוחות חדשים. חברה אשר מכינה את עצמה מראש לאירועים ומפרסמת בהם אחוז המכירות יכול להגיע ל – 170%. אומנם יש אירועים את לא ניתן לתכנן פרסום מראש אך רוב האירועים נרשמים בלוחות זמנים זמנים לציבור ואם אתם רוצים לנצל את המומנטום של האירוע להגדיל את המכירות יש להתכונן עם תוכן פרסומי לפרסם באותו אירוע.