קידום ממומן

פרסום מודעות במנוע החיפוש של גוגל נקרא קידום ממומן, המודעה מופיעה בדף תוצאות החיפוש. לחיצה על המודעה תוביל לדף הפרסומת. דף הפרסומת נקרא דף נחיתה המכיל תמונות יפות וטקסט מכירתי.
קידום ממומן

מפרסם אשר רוצה לפרסם מודעה במנוע החיפוש של גוגל יכול להציג אותו עבור מילות חיפוש שגולש בוחר להקליד בשורת  חיפוש של גוגל. יתרון זה משמעותי מכיוון המשתמש אשר מחפש דבר כל שהוא במנוע החיפוש של גוגל יכול לקבל מודעה מהמפרסם בהתאם למילות החיפוש שהקליק. שיטה זאת נקראת פוול מכיוון שגוגל מושך למשתמש המחפש בגוגל מודעות שמתאימות למילות החיפוש שהקיש.

המודעה מכילה כותרת ושני שורות, ישנה אפשרות להוסיף כתובת אינטרנטית/לינק, טלפון וכתובת גיאוגרפית / עיר רחוב ומספר בית.

קידום ממומן משתמש באתר שנקרא אדוורדס. באתר זה מגדירים את כל פרטים של המודעה וישנם מגוון רחב של הגדרות לנוחיות המפרסם.  ניתן להגדיר את מחיר עבור הקלקה, הוצאה מקסימלית עבור יום,  שעות מסוימות ביממה וימים בשבוע. אפשרויות אלו נותנות למפרסם יכולת לשליטה על הפרסומת לאורך השבוע באופן אוטומטית. כמו כן יש גם אפשרויות אוטומטיות אשר יקלו על הגדרת הקידום הממומן.

קידום ממומן PPC

בקידום ממומן משלמים על מה שמקבלים ולא משלמים על המודעה שמוצגת באתר באנגלית מכנים את זה בקצרה PPC שזה ראשי תיבות של Pay Per Click. כלומר אם לחצו על מודעה שלך אתה משלם על הצגתה אם לא לחצו על מודעה שלך אתה לא משלם. התנהלות זו גורמת למיקוד הפרסום שלך באינטרנט. המיקוד נובע בזה כל המסך הופך להיות פרסומת אחת גדולה מכיוון שאחרי לחיצה על הפרסומת הדפדפן יפתח את הפרסומת שלך הוא יוצג עבור הגולש.