דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט מכירתי אשר מטרתו היא למכור מוצר/ים או שירות/ים של עסק קטן או של חברות גדולות. הדף יוצר קשר בין הלקוח שנמצא מאחורי מחשב או מכשיר נייד. דף נחיתה מכיל כותרת בולטות שמועצת את צומת הלב של הלקוח וגורמת לו ליצור קשר עם העסק.

דף נחיתה

בכדי ליצור קשר עם העסק, דף הנחיתה מכיל שלושה דרכים ליצירת קשר: טלפון, טופס מילוי פרטים, כתובת העסק. דף נחיתה מכיל טלפון אשר חייב להיות מובלט בדף הנחיתה כדי שהלקוח יוכל לזהות בקלות את המספר להתקשרות. הדרך השנייה אשר יותר מקובלת באינטרנט היא מילוי פרטים בטופס כגון שם, אימייל וטלפון וכאשר בעל העסק או איש/אשת המכירות מתפנה אז אפשר ליצור קשר עם הלקוח. דרך שלישית היא מיקום העסק אם כמובן העסק פתוח לקהל כמו כן יש להוסיף ימים ושעות קבלת קהל אם לעסק אין קבלת קהל אזי הוספת מיקום העסק היינו מיותר.

שתי דרכי הגישה הראשונות, הטלפון והטופס חייבים להיות בכל דף נחיתה מכיון שאין לדעת מהי הדרך הגישה העדיפה רוב הלקוחות באינטרנט מחפשים באמצעות הנייד דבר אשר יש לקחת בחשבון כאשר בונים דף נחיתה. דף נחיתה אשר מוצג במחשב הוא נראה בגדלים ברורים והכתיבה הוא קריא אבל אם אותו דף יראה במכשיר נייד כל מרכיב הדף יראו קטנים מאוד והטקסט יהיה לא קראי. דף נחיתה חייב להיות מותאם למכשירים ניידים. דף נחיתה שמוצג במכשיר נייד לפעמיים יותר יעיל מאשר דף אשר מוצג במחשב מכיוון שדרך מכשיר נייד ניתן להפעיל את אפליקציית החיוג הרגיל שיש בכל מכשיר שזה מקל על אנשים שאין להם עט ודף בהישג יד. בלחיצת כפתור נוצר קשר עם העסק. כמו כן האפשרות להשארת הודעה באמצעות טופס רצויה שתמצא בגרסת דף הנחיתה אשר מותאמת לנייד.

סה"כ דף נחיתה

סה"כ דף נחיתה אשר מותאם לנייד צריך שיהיה לו כמה מרכיבים עיקרים שהם לוגו החברה,כותרת מכירה, כפתור שפותח את אפליקציית הטלפון, כפתור לשליחת הודעה. וטקסט לכתובת של העסק.