משימות לקידום אתרים

משימות לקידום אתרים יכול להיות מכריע עבור מספר סיבות. כך שזה קשה לדעת מאיפה להתחיל אפילו כשמדובר ביסודות SEO בסיסיים.

מה עושה את משימות לקידום אתרים עוד יותר קשה? כשאתה לא יכול להתחיל היכן שאתה רוצה, ולהמשיך משם.  אם אתה רוצה להצליח הרבה ביותר? חשוב לתעדף את משימות לקידום אתרים כראוי.

מתן עדיפות עבור משימות לקידום אתרים לא מתפרסם הרבה ולמעשה אחד הדברים שאנו רואים זה שאפילו חברות גדולות עושות בלגן בנושא זה בתדירות הגבוהה ביותר. אם אתה עושה את משימות לקידום אתרים בסדר לא נכון, אתה יכול לגרום לכך שתבלה הרבה זמן ותשתמש ברוב המשאבים שלך כדי סוף סוף לפגוש את מטרותיך.

בחלק התרחישים הגרועים ביותר שאתה בעצם לא תוכל לעמוד ביעדים האלה כי התחלתה עם משהו מתקדם דילגת על היסודות החשובים (אפילו בלי לדעת את זה!)

אמנם אין צו מדויק לעקוב, זה עוזר לפצל את המשימות הנפוצות ביותר SEO לקטגוריות, החל עם העדיפות הגבוהה ביותר הראשון …

 

עדיפויות ברמה 1

לזהות ולהסיר תוכן משוכפל

שום דבר לא מחסל אתר מהר יותר מאשר בעיות מתוכן משוכפל. זה מבלבל את רובוטי גוגל כך שאתה לא תקבל שום ראות טובה מגוגל וגם אם קוראים את התוכן הזה תוכן זה נתפס כספאם עבור הקוראים. היפטר זה מיד כדי שתוכל להתחיל עם דף נקי.

בדוק ניווט

אתה צריך לוודא שאתר האינטרנט שלך קל לניווט והכל מסודר. אם אתה שולח אנשים אל אתר אינטרנט הוא האתר שמבלבל את האנשים? לרוב זה יגרום להרבה אנשים לצאת מהאתר שלך.

ודא שיש לך בעיצוב אינטראקטיבי

בעבר זה לא יכול להיות בעדיפות כזה, אבל תאימות ניידת היא קריטית. לדברי גוגל, יותר ויותר חיפושים כעת מתקיימים בנייד מאשר על שולחן העבודה. אתה צריך לוודא שהאתר שלך נראה טוב על המסך הקטן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות עיצוב גמיש כלומר עיצוב שמאתים את עצמו לגודל המסך שממנו צופים באתר.

 

עדיפויות ברמה 2

התקן Analytics Google  ו- Google Webmaster Tools

למרות שאתה לא יכול להשתמש בו מיד, התקנת הכלים הללו הם חיונים כדי לאינדוקס במהירות ובאופן מדויק. זה למעשה מאמת לגוגל שהאתר שלך שהוא אמיתי.

ודא שהאתר מאונדקס על ידי גוגל

אתה צריך לבדוק שהאתר שלך נכנס לאינדקס של גוגל, כלומר שהאתר נסרק על ידי גוגל וזה אומר שאתר שלך יופיע בתוצאות חיפוש. כדי לבדוק זאת על ידי ביקור בחשבון Google Webmaster Tools שלך. לחץ על הכרטיסייה 'אינדקס Google' כדי לראות את המספר הכולל של דפי גוגל באינדקס.

בצע מחקר מילות מפתח ראשוני

הידיעה אילו מילות מפתח אתה רוצה למקד יכול לעזור לך ללמוד הרבה על SEO. זה גם קובע את הבסיסי עבור סיבות נוספות בשלושת הסעיפים הבאים.

יצירת חשבונות החיפוש מקומית

יש לפתוח חשבון חיפוש מקומי בגוגל בהקדם האפשרי. זה חשוב מאוד עבוד עסקים מקומיים שרוצים למשוך לקוחות מקומיים לעסק שלהם. זה קל לעשות, וכל חברה, באיזה גודל שלא תהיה, כדי שתעשה בכדי להגדיל את כמות הלקוחות שלה.

התחל ביצירת תוכן איכותי בתדירות גבוהה

צריך ליצור תוכן טוב בתדירות גבוהה. זה לא רק ייתן לגוגל עוד אפשרויות לאנדקס את האתר זה גם יוביל אנשים לקרוא מאמרים באתר שזה יוביל למהימנות גדולה יותר עבור גוגל. בהתחלה זה כל מה שצריך לעשות.

 

עדיפויות ברמה 3

צור אישיות לקהל ותהיה יצירתי ביצירת תוכן

ברגע שיש לך צוות תוכן טוב ולוח זמנים במקום, אתה יכול להתחיל באמת להביא את התוכן שלך לשלב הבא. זה כרוך ביצירת אישיות עבור הקהל בכדי להבין טוב יותר את קהל היעד שלך. כתוב על מילות מפתח / נושאים שהם במגמה מתקדמת במנוע החיפוש, מאמרים מתקדמים יותר עם תמונות, ראיונות, וידאו ועוד.

צור קשרים עם אנשים משפיעים

אתה רוצה להתחיל לשים את השם שלך שם בחוץ בקהילה שהיא בנישה שלך. זה יוביל בסופו של דבר להרוויח קישורים טבעיים ואנו גם מקווים לקבל קצת שיתופים חברתיים מתוך היחסים האלו.

עריכת תגי הכותרת שלך

לכתוב תוכן עם כותרות שקשורות לכתבה וזה סביר להניח מה עשית בהתחלה, וזה בסדר בהתחלה, אבל בסופו של דבר אתה צריך ללכת ולייעל תגי הכותרת שלך. זה יעזור לך לסווג את הדפים שלך ולוודא שאתה שולח את האנשים הנכונים לדפים הנכונים. עיין במאמרים כדי ללמוד עוד על תגיות כותרת.

 

עדיפות ברמה 4

להתחיל לעבוד כדי לבנות קישורים נכנסים

זה בדרך כלל מפתיעה אנשים כי בדרך כלל כל כך רחוק למטה ברשימה שברוב המקרים לא מגעים לעשות זאת. אך יש לזכור כי SEO הוא לא על קישורים נכנסים, זה על הקוראים. התמקד ביצירת קשרים, תוכן איכותי, והבנת קהל היעד שלך.

לנצל כלי SEO

ישנם כלי SEO רבים ושונים בחוץ שיכול לעזור לך עם היבטים שונים של ה-SEO שלך. זוהי עדיפות מספר 4 כי אילה כלים אתה רוצה להשתמש? ולאילו סיבות? יכול להיות מסובך להחליט ונדרש ידע בנושא, כך שעדיף להתמקד בזה אחרי שיש לך את כל היסודות למטה.

 

עדיפות ברמה 5

עקוב אחר חדשות קידום תעשייה ובלוגים

זה חשוב מאוד, אבל בעקבות החדשות ובלוגי SEO האחרונות יכול להיות קצת מוגזם או קשה אם אתה מתחיל. לכן כאשר שומעים על טקטיקות החדשות יש לזכור אותם ולעשות אותם אך קודם כדי לעשות את העצות אשר מפורטים בארבע הקטגוריות האחרונות.