טיפים לפרסום פוסט

טיפים לפרסום פוסט בבלוג לשיפור מיומנות הכתיבה שלך. על מנת לשמור על הקורא שלך מעוניין, אתה צריך לחשוב על מבנה טקסט הכתיבה שלך בסגנון מושך. אתה צריך לעזור לקוראים שלך כדי לתפוס את הרעיון המרכזי של הפוסט שלך על ידי מתן כותרות, כותרות משנה ופסקאות ברורה. אם אנשים יבינו ויאהבו את הטקסט שלך, הם ירצו יותר לשתף. וזה יגביר את הדירוג שלך! לכן, על מנת לשפר את הדירוג שלך ב- Google, אתה בהחלט צריך לנסות למקסם את כישורי הכתיבה שלך!

לשמור ולמשוך את קהל היעד שלך, יכול להיראות כמו שתי מטרות סותרות. כאשר כותבים פוסט צריך לשלב את שתי המטרות הללו. ואכן, אם אתה רוצה לכתוב בלוג ידידותי, הטקסט שלך צריך להיות כתוב בצורה כזאת שאת המילים שאתה רוצה שימצאו בתוצאות החיפוש יש למקם במקום מאוד בולט.

כמה טיפים לפרסום פוסט בבלוג בצורה טוב יותר:

תחשוב לפני שאתה כותב!

תחשוב טוב על המסר של הטקסט שלך. מה אתה רוצה לספר לקוראים שלך? ומהי מטרת הטקסט שלך? מה אתה רוצה שהקוראים יעשו בסוף קראית הדף? רשמו את התשובות לשאלות אלה לפני שתתחיל לכתוב.

רשמו את המבנה של הבלוג שלך

התחל הפוסט שלך ביצירת מבנה ברור. כל פוסט צריך להיות עם איזשהו מבוא (שבו אתה מציג את הנושא שלך), גוף (שבו המסר העיקרי כתוב) ומסקנה (שאמור לסכם את הרעיונות החשובים ביותר או להסיק איזה רעיון חדש). תכתוב מה שאתה רוצה לכתוב בכל הסעיפים האלו. עכשיו יש לך סוג של סיכום של הפוסט שלך. הכתיבה האמיתית יכולה להתחיל!

השתמשו בפסקאות

כולם משתמשים פסקאות, אך הקפד להשתמש פסקאות כי זה הגיוני. אל תתחיל משפט חדש בשורה חדשה רק בגלל שזה נראה נחמד. לא צריכה להיות סיבה להכנת פיסקה חדשה. כל פסק צריכה להיות רעיון מרכזי או נושא עיקרי. שאלו את עצמכם מה הרעיון המרכזי של כל פסקה. אתה אמור להיות מסוגל להבין את הרעיון מרכזי במשפט אחד בלבד אבל אם אתה צריך יותר משפטים? אתה פשוט צריך יותר פסקאות!

השתמשו בכותרות

הכותרות חשובים עבור הקריאות, אבל עבור גם עבור הקידום את המפוסט בתוצאות החיפוש בגוגל. אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את הפוסט שלך דרך מנוע החיפוש? אתה צריך להשתמש בכותרות משנה. כותרות המשנה יובילו אנשים, ויעזור לסרוק את הדף שלך על ידי מנוע החיפוש וכמובן גם להפוך את המבנה המאמרים שלך להרבה יותר ברור. ודא שמילות המפתח שלך משמשות כותרות המשנה, אבל לא לחייבים לשים את מילת מפתח שלך בכל כותרת משנה.

תנו לאנשים אחרים לקרוא את הפוסט שלך

לפני פרסום ההודעה שלך, לתת למישהו אחר לקרוא את הפוסט הראשון שלך. שאל אותו / אותה האם הוא מבין את הרעיון המרכזי של הפוסט שלך.

מטב את אורך המאמר שלך

לוודא את המאמרים שלך להיות מינימום של 300 מילים. מנועי חיפוש אוהבים מאמרים ארוכים, אך אם המאמר שלך ארוך מדי, דבר זה עשוי להבריח משתמשים. אז תנסה לעצור בסביבות 700 מילים. וגם, ככלל אצבע: מנסה לשים את מילות חיפוש על 1 עד 2 אחוזים מהטקסט שלך. אז במאמר של 300 מילים, כדאי להזכיר את מונחי החיפוש שלך 3 עד 6 פעמים.

קישור לתוכן קודם

אם יש תוכן אשר עליו מתבסס המאמר שלך יש לקשר את המאמר החיצוני למילת חיפוש אשר קיימת בפוסט שכתבה. זה יהפוך את הפוסט שלך לחזק יותר כי אתה נותן למאמר קצת סמכות בנושא. לצד זה, מבנה הקישור שלך גם בעל חשיבות עבור הדירוג שלך במנועי חיפוש.

הוסיפו תוכן באופן קבוע

הוספת מידע ממשי ופונקציונלי לאתר שלך תיתן למנועי חיפוש את הידע שהאתר שלך הוא חי. אם אתר אינטרנט לא פעיל, מנועי חיפוש יסרוק את האתר בתדירות נמוכה יותר וזה עלול להיות פחות מושך עבור מנועי חיפוש וזה ימנע מלכלול את הדף בתוצאות החיפוש.

סיכום

כיום לתוכן טוב יש יותר סיכוי להגיע למיקומים גבוהים במנועי חיפוש. ולגרום למבקרים לחזור מבקרים לאתר האינטרנט שלך. כמובן, אתה יכול לעשות כמה דברים מיותרים על מנת למקסם את הפוסט שלך, אבל החשוב ביותר הוא: רק לכתוב פוסט מאוד, טוב מאוד!