דף נחיתה פגמים שהורגים המרות

דף נחיתה פגמים מהם? מהי המטרה של דף נחיתה? איך כדי להשיג מידע רב ערך מלקוחות פוטנציאליים שיאפשר לך לשווק אותם ביעילות?

זה עסקה פשוטה. אתה המשווק יכול להניח את ההצעה שלך על השולחן, אם ההצעה שהצעתה טובה מספיק ההצעה תתקבל ואתה תקבל לקוח נוסף. אם ההצעה לא טוב הלקוח יוותר ולא יצור קשר איתך.

דף נחיתה פגמים יש? אז איך אתה יודע אם דפי הנחיתה נעשה בצורה טובה?

לפי שיעורי ההמרה של דף הנחיתה הממוצע. יש אנשים שטוענים שהממוצע הוא 2%, ואילו אחרים אומרים שאתה צריך להיות בסביבות 20%.

מחקר שנעשה הסתכל על נתונים ממספר חברות שונות ומצא את שער ההמרה הממוצע לדף נחיתת B2B הוא 13.28%, בעוד הממוצע לB2C הוא 9.87%.

אם אתה נאבק על המרות, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא שוב ושוב גרסאות מבחן נגד המקור. אבל אם אתה מתמיד לייצר גרסאות באיכות נמוכה, זה לא סביר שתראה לזוז בהמרות.

דף נחיתה פגמים 7 מהם שהורגים את המרות שלך:

  1. מהימנות האתר
    דבר שמרחיק לקוחות ליצור קשר זה שצריך למלא הרבה פרטים
    הלקוח יבחר לעזוב את האתר מאשר להשאיר את כל הפרטים
    פתרון:
    תאסוף את המידע המינימלי הדרוש להשאיר פרטים ליצירת קשר
    תעשה את הטופס קל למציאה וקל למילוי
  2. אין מטרה אחת
    48% מדפי הנחיתה מציעים הרבה הצעות כלומר יש להם הרבה מטרות
    זה מבלבל את הלקוחות וגורם לאחוז המרה נמוך
    יוצא שמשלמים 266% על המרמה.
    פתרון:
    התמקד על מטרה אחת כלומר הצעה דבר יחיד
    עשה את ההצעה פשוטה להבנה וקלה למציאה
  3. יותר מידי כתוב
    יותר מידי כתוב מבלבל את הלקוחות
    הלקוח יכול שלא להבין מה כתוב
    אם הלקוח לא יכול להבין מרוצים ממנו הוא יעזוב את הדף
    יש בערך 5 שניות בכדי לצוד את צומת לב הלקוח
    פתרון:
    השתמש נקודות עגולות בתחילת כל שורה כאשר יש רשימה.
    השתמש בכתב מובלט בכדי למשוך צומת לב
    תן צבע רקע שונה למשפט הכי חשוב בדף
  4. כותרת שלא מושכת צומת לב
    77% הכותרות נבדקות שהם באמת עובדות
    חשוב הכותרת תהיה יחודית ומעניית
    הכותרת צריכה להיות עם ברכה לקורא ושתצביע על מטרת הדף
    פתרון:
    תוודא שהכותרת משקפת את תוכן הדף
    הכותרת צריכה להיות ממוקדת ולא כללית
    הכותרת צריכה להיות ארוכה בכדי להעביר את המסר אך לא יותר מידי ארוכה שקורא לא יבחר לעזוב את הדף.
  5. דף הנחיתה נטען לאט
    40% מהמשתמשים עוזבים אתר אינטרנט אם זמן העלאה לוקח יותר משלוש שניות
    79% מקונים שלא מרוצים לאתר אינטרנט לא יקנו בו גם אם ההצעה טוב.
    פתרון:
    מחק את הדברים המיותרים מבחינת עיצוב שגורמים לדף לעלות לאט.
    בדוק את הדף במכשירים שונים.
  6. לא נעשה בדיקה בכדי לראות איזה דף נחיתה עובד ואיזה לא
    חברות שיש להם יותר מ40 דפי נחיתה מקבלים פי 12 יותר פניות מאשר חברות שיש להם פחות מ5 דפים.
    בדיקה של דף נחיתה אחד מול דף נחיתה אחר מגדיל את ההמרות ב 264%.
    לחברת Dell יש 1000 דפי נחיתה ואחוז ההמרות גדל ב 300% לעומת האתרי האינטרנט.
    פתרון:
    בדוק כמה דפי נחיתה ועקוב אחר התוצאות הם מביאות.
    חשוב לבדוק את הרעיונות לעיצוב דף הנחיתה כדי לראות איך אפשר שהדף יגדיל את אחוז ההמרות שלו.
    לכל דף יש ליצר כמה גרסאות בכדי לראות איזה דף ממיר יותר טוב.
    אף פעם אל תפסיק לבדוק את דף נחיתה.
  7. מהימנות האתר
    יש להוסיף הוקרה כללית באתר
    יש להוסיף סמל כללי שקשור לאתר
    68% מהלקוחות בוטחים בתגובות כאשר יש תגובות טובות ורעות
    אנשים יבחרו להאמין למספרים שהם לא עגולים לעומת מספרים עגולים
    פתרון:
    הוסף תגובות מהימנות
    הסוף סמל לאמיתות האתר
    לא להפריז בתוצאות המוצר