דירוג יותר טוב בקידום אתרים

בכדי להשיג דירוג יותר טוב בקידום אתרים ישנם כמה עצות כדי לגרום לדירוג טוב יותר. הנה הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת על גורם הדירוג.

להבין את כוונות המשתמש, ולספק לו אותם.

הדבר הכי חשוב הוא "חווית המשתמש". פעם מילות מפתח היו אמורות להיות אסטרטגית SEO והיה משמש כי כבסיס לאופטימיזציה. היום, אתה חייב להתחיל עם כוונתו של המשתמש לשיפור ה- SEO שלך. כאשר רוצים לייעל קידום של דף, יש להתמקד פחות במילות מפתח ויותר על כוונתו של המשתמש.

  • מה שאלות שהמשתמש מבקש?
  • איזה מידע המשתמש צריך?
  • מה היא המטרה העיקרית של המשתמש בחיפוש?

לאחר שעונים על שאלות הללו, תוכלו לחבר את תשובות לנושא שלך. כלומר שהנושא ישלב את התשובות באופן טבעי. יש לזכור שכוונה זו מתורגמת לפעולה שיווק ישירה. אופטימיזציה של תוכן סמנטי אינה מועילה למשתמש, בגלל שמשתמש פשוט רוצה שהבעיה שלו תיפתר. כאשר אתה פותר למשתמש את הביעה, אתה מנצח את החיפוש.

קבל קישור נכנס מאתרים אחרים

קישורים נכנסים הם עדיין יעילים אבל לא כל הקישורים הנכנסים שווים בערכם בקידום דפים ב- SEO. אילו קישורים נכנסים הם חשוב יותר מאחרים? אם אתה רוצה לקבל קישורים נכנסים מאתרי חדשות, אני ממליץ הבא:

  • עזרה מכתב, כדי לקבל גישה ישירה לכתבים אחרים.
  • מיתוג אישי, להיות גורו בתחום שלך.
  • פורומים תעשייה, לקיים נוכחות ברשתות חדשות.
  • מעורבות בקהילת פעילות, על מנת לקבל תזכור וקישורים בעיתונים מקומיים.
  • בלוגים על אירועים הנוכחיים, כדי להיות מקור של מחקר וציטוט מאתרי חדשות.

אתה עדיין צריך לעבוד על בניית קישורים

בניית קישורים היא לא העתיד של SEO, אבל זה ההווה. זה פשוט עובד, כל עוד אתה עושה את זה בזהירות. אני מייעץ נגד בניית קישורים האסכולה ישנה, ​​אבל אני ממליץ על הגישה זהיר כובע לבן ולהרוויח קישורים נכנסים רלוונטיים ואיכותיים.

השתמשו במילים מפתח רלוונטיות

מה לגבי מילות מפתח, האם הם עדיין עושים עניין? בטוח שהם עושים. אבל הם באים משני לכוונתו של המשתמש. אתה יכול להרוויח את תוצאות חיפוש והקליקים משתמשים על ידי מענה לשאלה מאחורי השאילתה.

יצירת אלמנטים אינטראקטיביים

הממצאים גם מצביעים על כך שאלמנט אינטראקטיבי מתואמים מביאים דירוג גבוה יותר. יש שמציעים כפתורים ותפריטים ויש אשר מציעים המון תוכן אינטראקטיבי. הנה כמה רעיונות תוכן אינטראקטיביים נוספים:

  • טוויטים מוטבעים
  • וידאו
  • קבצי GIF
  • גרפיקה
  • משחקים
  • יישומונים שיתוף חברתי
  • שיעורים
  • קישורים
  • סקרים
  • חידונים
  • תוכן מתואר
  • תוכן רשימה

אם אין לך זמן או כשרון כדי להפוך דפים אינטראקטיביים חכמים, אל תדאג. ניווט גדול, ממשק נקי, ואתר מעוצב היטב הם אינטראקטיביים מספיק לדירוג משופר.

תעשו את זה קל לקרוא

אולי אתה לא יודע איך לתאר את המוצר או השירות שיש לפרסם אך אתה תדע אם כתבתה את זה בצורה ברורה אם אתה קורא את זה בעצמך.כך גם גוגל מודד את אחד מקני המידה שלו והוא מודד כמה קל לאנשים לקרוא את התוכן שלך. אם קל יותר לקרוא את התוכן שלך אז התוכן שלך מדורג יותר טוב בגוגל. במהלך השנה האחרונה, אנשי SEO הבחינו שתוכן עם התכונות הבאות נוטה לדירוג טוב יותר:

  • אורך המאמר: הכוח של הודעות עם 300 מילים הוא לא בדיוק אותו הדבר.
  • קריא: גוגל מעסיקה תלמידים כדי לקבוע כיצד קריא ושימושי התוכן שלך הוא.
  • מומחה: אנשים יכולים לדעת אם התוכן שלך הוא סמכותי או חלש.
  • פריסה: ניווט באתר האינטרנט שלך שערוך טוב עושה את הבדל בדירוג.

השתמשו ברשימות

רשימות הן גדולות, מנועי חיפוש אוהבים אותם, משתמשים אוהבים אותם, כולם מרוויחים : ). נוכחות של רשימות לא מסודרות: אם משתמש מחפש משהו מהר דרך מחשב נייח או בטלפון שלהם, כאנשי SEO אנחנו צריכים לטפל בעניין הזה. תוכן מובנה מאפשר למשתמשים להגיע לתשובות שלהם מהר ככל האפשר. הוספת רשימה עם תבליטים לבלוג או דף היא דרך מצוינת לעצב את התוכן שלך עם תוספת קטנה וחוויה אופטימלית.

השתמשו HTTPS

מאז הודיעה גוגל כי HTTPS היא אות דירוג (אוגוסט, 2014) יש מקדמים אתרים שאומרים שחיבור מאובטח צריך להיחשב. כלומר: האם זה מומלץ? כֵּן. אבל: האם זה קריטי? עדיין לא. יש אתרים גדולים שהוסיפו HTTPS ולכן השיגו דירוג טוב יותר לאתר שלהם. זה ברור כי HTTPS גדל בחשיבותו. יש מותגים ועסקים מסוימים שהגדילו את החשיפה שלהם באחוזים קטנים מאז אלגוריתם HTTPS שוחרר. אם אתה יכול ליישם HTTPS, זה רעיון טוב לעשות זאת.

לסיכום

אם תיקח את העצות ותיישם את טקטיקות פעולה האלו, אתה יכול להיות בטוח שהדירוג שלך ישתפר.