גוגל מורידה את הפרסומות בצד

גוגל מורידה את הפרסומות בצד החיפוש ומוסיפה עוד פרסומות אחת למעלה ואחת למטה שלבסוף היה גוגל תשמור עד ארבע מקומות ראשונים למודעות ועוד שלוש מקומות למודעות תחתית דף תוצאות החיפוש. אז נשאלת השאלה למה גוגל? למה?

השינויים נעשים לצורך התאמה למכשירים ניידים שכידוע מעל 50% מתוצאות החיפוש נעשות כיום במכשירים ניידים. גוגל מייצר כמות עצומה של הכנסות באמצעות הפרסום, כך שהיא לא מפחד לנסות דברים חדשים ולערבוב קצת את העניינים.

גוגל מורידה את הפרסומות בצד עבר בדיקות

זה התפרסם בחדשות בחודש דצמבר לשנת  2015, שגוגל החלה בדיקת ארבע מודעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש. זה גרר אחריו מחלוקת עבור רבים מאתנו ( מקדמי אתרים אורגנים). בעוד המפרסמים אהבו אותו, מקדמי אתרים לא היו כל כך שמחה מכיוון שהעדכון האחרון דחף את תוצאות החיפוש האורגני למטה יותר.

גוגל אמרה  שהם בדקו את הפריסה הזאת במשך זמן רב, עבור מספר אנשים קטן שיוכלו לראות איך זה משפיע על שאילתות החיפוש המסחריות. זה נועד עבור שאילתות כמסחריות שבו הפריסה תהיה מסוגל לספק תוצאות רלוונטיות יותר עבור אנשים המחפשים וביצועים טובים יותר עבור מפרסמים.